Never Overdue. - Podcast #1
Never Overdue: De Podcast voor Professionals die Voorop Willen Blijven
In onze eerste aflevering duiken we meteen diep in de wereld van kredietbeheer en alles wat daarmee samenhangt. Didier en Jean-Paul, twee doorwinterde professionals, beantwoorden prikkelende vragen over ESG-wetgeving, de rol van accountants in kredietbeheer en de toekomst van de kredietprofessional. Ontdek hoe samenwerking en innovatie cruciaal zijn om altijd voorop te blijven.
Luister naar de volledige aflevering, ook via Spotify, en blijf altijd een stap vooruit!
Never Overdue op SpotifyOver onze gast:
Didier Moreaux is een hands-on en ervaren Finance Director en leider met een indrukwekkende achtergrond. Als CFO van Econocom BeLux heeft hij uitgebreide internationale en multiculturele ervaring opgedaan, waardoor hij een breed scala aan financiële kennis heeft opgebouwd, inclusief accounting, business planning en controlling, M&A, en procesontwikkeling en -implementatie. Zijn pragmatische aanpak en diepgaande expertise maken van hem een waardevolle gesprekspartner in de wereld van kredietbeheer en financiële strategieën.
Over Econocom
Econocom is "one digital company" met een aanwezigheid in 18 landen. Het is het enige bedrijf in Europa dat alle bedrijfsprocessen, van de aankoop van apparatuur, tot services en de financiering begeleidt. Econocom ondersteunt en coördineert alle aspecten van de digitale transformatie. In een steeds complexere digitale wereld helpt Econocom klanten om de juiste technologische, financiële en organisatorische keuzes te maken. Dit zijn duurzame keuzes die de behoeften van eindgebruikers respecteren en bijdragen aan hun succes.
Jean-Paul Van Damme, partner en Sales Manager bij Triple A Solutions sinds de oprichting in 2008. Met meer dan een decennium aan ervaring binnen Sales en Credit Management op zak brengt Jean-Paul een uitgebreide expertise en toewijding aan de dag. Met een focus op op maat gemaakte oplossingen, helpt Jean-Paul bedrijven bij het optimaliseren van hun financiële gezondheid en het verbeteren van klantrelaties.
Onze eerste aflevering van "Never Overdue" biedt een schat aan kennis en praktijkvoorbeelden van hoe bedrijven succesvol kunnen navigeren in de dynamische wereld van kredietbeheer.
Didier vat het mooi samen: "Goed creditmanagement schept vertrouwen, we hebben dus ook een commerciële rol te spelen." Met inzichten van ervaren professionals zoals Didier en Jean-Paul, laten we zien hoe samenwerking en een strategische aanpak je helpen om nooit achter te lopen.
Blog
Gerelateerde artikelsNever Overdue. - Podcast #4
Automatisatie bij Proximus: De Sleutel tot Betere Klantenrelaties en Efficiëntie
Tips voor starters, de wondere wereld van Credit Consultancy en ... schoonmoeders?
Ben je net afgestudeerd en op zoek naar een uitdagende start van je carrière? Ontdek de wereld van consultancy en credit management bij Triple A Solutions! In deze blog duiken we in de ervaringen van onze collega's Anila, Lennert en Caroline. Ze delen hun unieke verhalen over wat het betekent om bij Triple A Solutions te werken.
Never Overdue. - Podcast #3
Een Diepgaande Blik op Credit Management met Triple A Solutions en Toyota Financial Services