Meet Zehra
Als Academist bij Triple A Solutions heeft Zehra al een erg divers traject achter de rug. Ze werkte in de telecomsector, de energiesector en nu in de technische bouw- en constructiesector. Haar passie voor Credit Collection is de rode draad doorheen haar carrièrepad.
Hoe ben je bij Triple A Solutions terecht gekomen?
Tijdens mijn laatste jaar vastgoedkunde had ik een kennis die hier werkte. Toen die vertelde over zijn job en de verschillende mogelijkheden die er zijn bij Triple A was ik wel geprikkeld. Ik ben dan in het Academisten traject gestapt en heb zo mijn eigen weg gevonden binnen de consultancy.
Je werkt nu 2 jaar voor Triple A Solutions, hoeveel projecten heb je al gedaan?
Ik ben net aan mijn 3e project gestart, ik heb al in de telecomsector gewerkt, nadien in de energiesector en nu werk ik voor een grote speler in de technische bouw- en constructie-industrie.
De eerste 2 projecten waren binnen een B2C omgeving, nu krijg ik de kans om ook B2B dossiers op te volgen.
Vind je het leuk om verschillende projecten af te werken en je dus al 3 verschillende jobs uitvoerde de afgelopen 2j?
Voor mij is het ideaal! Het geeft me de kans om veel bij te leren binnen verschillende sectoren en bedrijven. Langs de andere kant waren de projecten die ik deed wel voldoende lang om me goed te kunnen inwerken en me ook thuis te voelen bij de klant. Ik kan echt iets betekenen en een verschil maken waardoor ik met een goed gevoel naar het volgende project kan gaan.
Wat is het aan debiteurenbeheer dat je zo graag doet?
Elk dossier is anders en heeft een andere aanpak nodig. Ik krijg dagelijks te maken met ‘moeilijke’ klanten die om verschillende redenen hun factuur niet kunnen of willen betalen. Ik probeer elke keer opnieuw tot een oplossing te komen waar de eindklant tevreden mee is maar er ook voor zorgt dat mijn klant de centen krijgt waar hij recht op heeft. Het is uitdagend maar geeft me veel voldoening.
Hoe heb jij het Academy traject ervaren?
Ik ben bijna 2j geleden begonnen aan het Academy traject en ook al heb ik al erg veel bijgeleerd in de opleidingen en tijdens mijn eerste projecten heb ik nog niet het gevoel dat het al voorbij is. Ik leer nog elke dag zoveel bij en voel dat er nog zoveel is dat ik kan en mag leren. Ik kan heel veel aspecten van wat ik heb geleerd ook meenemen in mijn privéleven en dat motiveert me om mijn kennis nog verder te verdiepen. Ik word er beter van, mijn omgeving wordt er beter van en mijn klanten natuurlijk ook!
In onze Credit Academy word je op 2 jaar tijd klaargestoomd als Credit Professional. Dit terwijl je meteen werkervaring opdoet bij één van onze lopende projecten.
OP ZOEK NAAR DYNAMIEK, COMMUNICATIE EN UITDAGING?Young Graduate - Credit Academist
Blog
Gerelateerde artikelsNever Overdue. - Podcast #6
In de nieuwste aflevering van onze Never Overdue podcast gaan Steven Pauwels, Managing Director bij Europcar Mobility Group Belgium en Jean-Paul Van Damme van Triple A Solutions dieper in op de cruciale rol van credit management en cashflow voor bedrijven.
Never Overdue. - Podcast #5
Diepgaande Inzichten over de Evolutie van Credit Management met Eric Van den Broele
Never Overdue. - Podcast #4
Automatisatie bij Proximus: De Sleutel tot Betere Klantenrelaties en Efficiëntie