In de kijker - Credit Academist
Bij Triple A Solutions sta je als medewerker centraal. We noemen onze mensen niet voor niets onze belangrijkste bedrijfsactiva. Het Hapiness Team staat elke dag paraat om onze consultants met raad en daad bij te staan.
Je kan een Hapiness Coach zien als een soort van meter of peter die ervoor zorgt dat jouw professionele leven in goede banan wordt geleid. Het welzijn én het werkgeluk van onze collega's is hun dagelijkse doel. Binnen de functie van Credit Academist bij Triple A Solutions is er intense begeleiding van zo'n coach.
Wat maakt het traject van een Credit Academist bij Triple A Solutions interessant?
Bij Triple A Solutions kiezen we echt voor onze mensen en gaan meteen all in in het investeren in een toekomst samen. We bieden consultants een contract van onbepaalde duur en dat geeft meteen een zekerheid en een houvast.
We bekijken elke samenwerking op een lange termijn en daar is het groeitraject van 18 maanden essentieel in. Dit traject bepalen we helemaal samen en individueel, we stellen een opleidingstraject op maat samen door te kijken waar je sterktes, noden en wensen liggen en helpen je zo te groeien.
Hoe meer je wil leren hoe meer en sneller je zal kunnen doorgroeien en dat vertaalt zich dan ook financieel. Je eigen enthousiasme en ambitie zijn voor ons belangrijker dan de aard van je diploma.
We zijn echt een People business en zijn erg toegankelijk, de deur van het Happiness team staat altijd open en het leertraject heeft geen vaste stuctuur, het is een beetje als een bouwpakket op maat.
Wie kan Credit Academist worden?
Elke enthousiaste young potential die vooral heel veel goesting heeft om aan zijn carrièrepad te starten. Je moet een intrinsieke motivatie hebben om je net heel breed te gaan uitgooien en te ontdekken waar je naartoe wil. Credit Management is misschien wel een niche binnen finance maar de professionele mogelijkheden zijn zo divers, je kan er echt heel veel kanten mee uit.
Hoe wordt een Credit Academist begeleid tijdens de opleidingsperiode?
Wanneer een academist start is de begeleiding heel intensief met regelmatige transparante feedbackgesprekken waar we met het Hapiness Team polsen naar hoe het gaat op het project, wat de verwachtingen zijn, wat gaat er goed en wat gaat er minder goed? Op basis daarvan tekenen we samen een plan uit met opleidingen, nieuwe projecten en ervaringen.
Uiteraard zijn er na het Academisten traject voor iedereen jaarlijkse evaluaties maar ook doorheen het jaar nemen we regelmatig poolshoogte.
Het sollicitatieproces, hoe verloopt dat juist?
Bij ons best kort omdat er erg snel geschakeld wordt. Na een eerste telefonische screening van ongeveer 15min weten we meteen of we een eerste gesprek kunnen inplannen. Als dit goed verloopt kijken we eventuele referenties na en plannen we een tweede gesprek in met het management erbij. Moest dat nuttig zijn kan er dan een testing volgen en als dat goed zit doen we meteen een loonsvoorstel.
Happiness, wat betekent dat bij Triple A Solutions?
Persoonlijke begeleiding
Als consultant heb je een 'single point of contact' (SPOC) die instaat voor jouw welzijn en belangen. Er zijn regelmatig feedbackmomenten om te horen hoe het met JOU gaat. Luisteren en open communicatie staan in deze gesprekken helemaal bovenaan de lijst.
Inclusief en divers
We creëren een werkomgeving waarin iedereen welkom is en zichzelf kan zijn. We willen dat jij je als collega een volwaardig deel van de organisatie voelt én jezelf kan ontplooien bij ons. Elke persoon, jong of oud, diploma of geen diploma, is welkom in ons bedrijf. We beoordelen een kandidaat op basis van zijn competenties en de match met onze bedrijfscultuur. Ben je enthousiast, communicatief, loyaal en transparant? Dan zijn wij een ideale match.
Groei
Opleiding en groei zijn twee van onze belangrijkste paradepaardjes. We zetten vanaf het begin een persoonlijk ontwikkelingsplan op waarbij je begeleid wordt door onze coaches. Dankzij onze Triple A Academy kunnen we jou op regelmatige basis voorzien van tal van opleidingen gerelateerd aan onze business. Met al deze kennis in house, hebben we een schat aan waarde in handen en is jouw professionele groei verzekerd.
One family, one AAA-team
We hechten er enorme waarde aan dat je je thuis voelt bij Triple A Solutions. Niet alleen in je job, maar ook binnen het grote AAA team. We organiseren daarom regelmatig een bijeenkomst, activiteit of drink waar je met je collega's kan ontspannen en netwerken. Want dit is niet voor niets onze leuze: “teamwork makes the dream work”.
Blog
Gerelateerde artikelsNever Overdue. - Podcast #6
In de nieuwste aflevering van onze Never Overdue podcast gaan Steven Pauwels, Managing Director bij Europcar Mobility Group Belgium en Jean-Paul Van Damme van Triple A Solutions dieper in op de cruciale rol van credit management en cashflow voor bedrijven.
Never Overdue. - Podcast #5
Diepgaande Inzichten over de Evolutie van Credit Management met Eric Van den Broele
Never Overdue. - Podcast #4
Automatisatie bij Proximus: De Sleutel tot Betere Klantenrelaties en Efficiëntie